Retourneren
Retourbeleid voor Nooit meer mijn aansteker verliezen
Ingangsdatum: 26 Februari 2025
1. Herroepingsrecht
Als consument heb je het recht om binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Na herroeping heb je nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor retourzending zijn voor eigen rekening. Voor een snelle en correcte afhandeling verzoeken wij je het modelformulier voor herroeping te gebruiken, beschikbaar op onze website.
2. Uitzonderingen op het herroepingsrecht
Sommige producten zijn uitgesloten van het herroepingsrecht, zoals:
Producten die om hygiënische redenen niet geretourneerd kunnen worden en waarvan de verzegeling na levering is verbroken.
Producten die speciaal op maat of volgens specifieke wensen van de klant zijn vervaardigd.
Zorg ervoor dat je bij de aankoop op de hoogte bent van deze uitzonderingen.
3. Retourprocedure
Om een product te retourneren, volg je deze stappen:
Meld u retour aan: Stuur binnen 14 dagen na ontvangst een e-mail naar info@nooitmeermijnaanstekerverliezen.nl met uw ordernummer en de producten die u wilt retourneren.
Verpak het product zorgvuldig: Zorg ervoor dat het product ongebruikt is en in de originele verpakking wordt teruggestuurd.
Verzend het pakket: Stuur het pakket binnen 14 dagen na aanmelding van de retour naar:
Nooit meer mijn aansteker verliezen
de Heerlijkheid 26
3344 BP Hendrik Ido Ambacht
De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor jouw rekening.
4. Terugbetaling
Na ontvangst en inspectie van de geretourneerde producten zullen wij het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen terugstorten op je rekening. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd. Er worden voor de terugbetaling geen kosten in rekening gebracht.
5. Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@nooitmeermijnaanstekerverliezen.nl. Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 2 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
6. Bemiddeling
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via [naam van het keurmerk of de geschillencommissie waarbij je bent aangesloten], bijvoorbeeld via [link naar de bemiddelingspagina].
7. Online Dispute Resolution (ODR)
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.